好好聽哦~Way Back Into Love昨天與泥泥一起看了K歌情人雖然前面劇情有點普通但到後面出現了幾個笑點令我與泥泥笑到不行~~~但越看越好看~而且也好浪漫但有些地方還蠻瞎的~尤其劇中的CORA我想她應該是中美混血兒吧!但到後面聽到男女主角一起做的歌OH~MY GOD超好聽的~LoVe而且歌詞真的寫的很好哦!很讓人感動與溫馨Way Back Into Love I have been living with a shadow overhead 我活在陰影之下I have been sleeping with a cloud above my bed 烏雲伴我共枕I have been lonely for so long 一直孤單好久Trapped in the past, I just can not seem to move on 困在過去,似乎就是無法往前走I have been hiding all my hopes and dreams away 我把所有的希望和夢想藏起來Just 土地買賣in case I ever need them again someday 只為了有一天可能又需要他們I have been setting aside time 我總留些時間To clear a little space in the corners of my mind 淨化心裡的小角落All I want to do is find a way back into love 我只要重新找到愛的感覺I can not make it through without a way back into love 若沒有愛的感覺我辦不到Oh oh oh I have been watching but the stars refuse to shine 我留心觀察然而繁星不願發亮I have been searching but I just do not see the signs 我一直搜尋但看不到任何徵兆I know that it is out there 我知道它不在那裡There is got to be something for my soul somewhere 但一定有個為我靈魂而生的東西在某處I have been 室內設計looking for someone to shed some light 我一直尋找著讓我發光的人Not just somebody just to get me throught the night 而非只是個陪我過夜的傢伙I could use some direction 我能使用一些指示And I am open to your suggestions 而且我可能是你的暗示All I want to do is find a way back into love 我只要找到重新愛的感覺I can not make it through without a way back into love 若沒有愛的感覺我辦不到And if I open my heart again 若我再次敞開心房 I guess I am hoping you will be there for me in the end 我想我希望最後你會在那裡等我There are moments when I do not know if it is real 有時候我不確定它是不是真的Or if anybody feels the way I feel 或裝潢許有人和我心有戚焉I need inspiration 我需要妙計Not just another negotiation 而非又一個妥協All I want to do is find a way back into love 我只要重新找到愛的感覺I can not make it through without a way back into love 若沒有愛的感覺我辦不到And if I open my heart to you 若我為你打開心房I am hoping you will show me what to do 希望你會告訴我該怎麼做And if you help me to start again 若你幫我重新開始You know that I will be there for you in the end 你知道最後我會在那裡等妳 好啦~要來去喝喜酒了臭泥泥~居然不陪我去!


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!

室內裝潢
arrow
arrow
    全站熱搜

    yt97ytbpku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()